شعر معلم
پيغام مدير :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمديد به سايت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنيد.
تبليغات
.
بیمه ایران نمایندگی رامشه 09132041395 نوریان



شعر معلم
نوشته شده در چهار شنبه 26 آذر 1393
بازديد : 423
نويسنده : مجتبی رضایی رامشه
شعر معلم گفت استاد مبر درس از یــاد یاد باد آن چه مرا گفت استاد یاد باد آن که مرا یاد آموخت آدمی نان خورد از دولت یـــاد هیـــــچ یــادم نرود این معنی کـــه مرا مادر من ،نـــادان زاد پـــــدرم نیز چو استـــادم دید گشــــت از تربیــــــت من آزاد پس مرا منت از استـــــاد بود که به تعلیم من اُستـــــاد اِستاد هر چه می دانست آموخت مرا غیر یک اصــل که نا گفته نهاد قدر استــــاد نکو دانستن حیف استاد به من یاد نداد منبع :از وبلاک خانم معلم کلاس اول - فریده فلاح فیروزآبادی




مطالب مرتبط با اين پست
.



مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد

[Comment_Gavator]
سحربانو در تاريخ : 1393/10/10/3 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: